Followers

Tuesday, June 22, 2010

21HB SEBELUM 22HB


salam...
erm....sedar tak sedar..esok..tamatlah pengangguranku selama lebih 6 bulan.mmg seronok.banyak bende jadi.(ada jgk bende yang tak jadi).mase saya tgh tulis post nie semua org dh tidur.kalau boleh saya nak je kejutkan semua orang.cubelah happeningkan sikit rumah ni.saya geram betul kalau malam sblum balik asrama rumah senyap.argh...boleh tak nak tidur tapi tarikh esok tak berubah????

esok awal2 dh nk kene bangun.ade bende yang tak masuk beg lagi.then nak kene hantar 2 kanak2 ribena ke sokolah.


and sorang budak sekolah menengah yang sangat ceria dengan markah math die (hahaha...tanyelah die).tahniah jgk kat ina and ya pasal chemistry tu. (hihihih..untuk kite2 je..)

harini spend most of the time tengok rumah.tengok setiap sudut..(tipu jelah..).sejak bangun pagi tadi.lepas baca doa.one thing come to my mind

"sakinah,,,from now on everything will be the last"

ceh...macam ape je.kalah org yang tidur tak bangun2.tapi manelah tau kalau betul.bende tu datang tanpa sapa2 pun tau.tapi seriusly mmglah sedey.
packing barang.seram pulak tengok beg ni.rasenye org lain bawak beg sebesar ni ke?
(aisy..takdelah besar mane sebenarnye.biase2 je).

semua bende dalam kepala.kalau mcm ni...kalau mcm tu?...so sbb tulah kot kenape beg ni besar.

anyway...Alhamdulillah syukur pada Allah atas nikmat masa lapang yang telah kau kurniakan.walaupun aku tahu aku gagal mengisinya sebaik mungkin.
to ummi and abah.same goes to both of you.thnks a lot sbb sudi menumpangkan saya di rumah (hahaha)..yele dh le menganggur..satu keje tak buat.konon bibik sepenuh mase.halalkan makan minum.doakan yang terbaik untuk along.and to umi....get ready utk dengar cerite tension along.hahaha

ade tak rupe bibik tak buat keje?

actually ada mcm2 rasa dlm diri sekarang.yang pasti keterujaan tu je yang tiada.tak tau kenape.mungkin sbb tempat ni dh takde kawan2 se ex-samsmel yang ada.ain,zaim,khalies...huhuhu miss u guys so much.koranglah kekuatan ana masa kat sana.kalau rasa mcm nak quit mesti korang ade nak advice.tapi betullah mcm ckp org.Perancangan Allah tu siapa yang tahu.but it is the BEST!...kene yakin je.

kalian yang bakal dirindui
(walau bagaimanapun...syukur jgk sbb sekurang2nye saya tak tercampak sorang2 kat sane.)

terima kasih jugak dekat mereka yang sudi cerita mcm2 pasal pilihan ni. (tak kurang pada sorang yang asyik cerita pasal kelapa sawit kat KMB!)..

kepada semua...saya mohon doa kalian.saya juga mohon ampun atas semua kesalahan lalu,sekarang dan yang akan saya lakukan.dan janganlah berharap terlalu tinggi pada saya.sbb keyakinan tu belum ada.
sehingga itu....Assalamualaikum

p/s : kepada pelajar2 pn. zalina.maaf...jangan jadikan tulisan ini sebagai rujukan.sila dengar pelajaran ummi saya.hahaha..BM ape nie?.bcmpur.mmg takde class.