Followers

Tuesday, May 25, 2010

TERTUTUPNYA FAIL UIA (PART 2)

Assalamualaikum..
ceh...bercerita sampai banyak part konon.bajet jek!..but seriusly mmg banyak nak cerita cuma..im not that kind a person that like to publish everything.

ekoran daripada TERTUTUPNYA FAIL UIA.sebenarnye saya pun tak pasti.betul ke tindakkan saya tutup fail UIA tu?..tolonglah jangan serabutkan otak.ok walau apa pun semuanya dh terjadi.sekarang mmg ade satu je pintu.dan itulah pintu yang saya perlu masuk untuk keluar.harap-harapnya inilah terbaik.saya percaya

ALLAH TIDAK MEMBERI APA YANG KITA MAHU TETAPI APA YANF KITA PERLU


setakat ni.komen yang saya terima untuk ke KMB.agak kurang memberansangkan.anyway..terima kasih sangat2 kepada sahabat2 yang sangat memahami keadaan saya.terutama SARAH IMAN.(hehehe).saya pun jadi eager nak tahu seteruk mana hidup kat sana.ramai cakap payah.kalau nak ikut kan payah.hidup kat KISAS pun payah jugak sebenarnye. (bagi saya lah).but yet...itulah kolej yang banyak mengajar saya serba serbi.so..insyaAllah this will be my second college.please pray for me.

1 comment:

  1. Salam...

    tiada yang mudah di dunia ini kalau kita ambil mudah...
    segalanya akan jadi mudah dengan doa dan usaha

    ReplyDelete