Followers

Monday, October 19, 2009

Sambutan Deepavali dengan keluarga Abah..

Seisi keluarga sedang sibuk menjamu selera.

Unti Jery and Joel


Cousin!.. Amera and Noelin

Bermain bunga api!..

Kad ucapan daripada Ain untuk amama

Amama paling sibuk!.
Noalin, Ain dan Daean. Ain memanjakan diri.. biasala tu


Dua menantu amama... kedua-duanya guru!.. yang berbezanya seorang Portugis, seorang Melayu... One Malaysia
Amama di samping cucu-cucu dan menantu tersayang! perasan...

Setiap tahun kami sekeluarga pasti tidak ketinggalan memariah sambutan deepavali di rumah Amama. Amama kata kalau kami tak datang perayaan akan berasa hambar. Pernah satu tahun tu apabila Hari Raya dan Deepavali disambut hampir serentak dan masa tu kami di kampung so mama sambut deepavali tanpa kami. Keluarga kami menyumbang cucu paling ramai bagi Amama sebab tu bila kami tak ada Amama akan rasa tak lengkap Deepavali dan terasa kurang mariah...

Juadah yang paling special masa Deepavali ialah tose (tak pasti ejaan), kari kambing, candy, maruku dan lain-lain. Hehe tahun ni kak Poni dah pandai buat biskut. Best ar biskut kak Poni... Tapi tahun ni tak dapat jumpa kak Poni dia balik rumah father dia..

Tak ketinggalan main bunga api dengan Joel, Noelin dan kak Daein. mereka semua sangat baik dan mesra. Uncle Siva begitu sabar melayan kami.

Akhir sekali dapat duit Deepavali.. daripada uncle Vijee dan Amama. Tq semua; Untie Jeri, Untie Bhawani, uncle Vijee, uncle Siva, Kak Poni, Kak Daein, Joel, Noelin kerana menjadi saudara kami dan special sekali Amama kerana menjadi Grandma kami yang sangat careing dan penyayang. Semoga Allah memberi hidayah kepada semua dan dapat bersama-sama di syurga nanti. Amin ya Rabbil alamin.

1 comment: