Followers

Saturday, September 4, 2010

Terima kasih. . . . . Thanks.

Salam 'alaik...


Ambil kesempatan ini untuk merakamkan jutaan terima kasih kepada semua rakan  guru dan para pelajar Seri Indah yang menyampaikan ucapan Selamat Hari Raya kepada ana sama ada secara langsung atau ucapan-ucapan terbuka di Pentas Petriotisma Tapak Perhimpunan sebelum cuti raya lepas.... tak tersenarai di sini satu-satu rasanya.

Kepada guru dan pelajar  yang memberi kad raya, Pn. Mariayee,  Pn. Omme,  kelas 5 Sains dan satu lagi kad yang tak sempat cikgu nak siasat siapa yang beri kerana tiada nama. Juga tak lupe kepada yang memberi lain-lain ingatan seperti kuih raya, pulut kuning, kosmetik hehe... Pn. Hainon, Pn. Ong, Pn,. Hassenah juga terima kasih.

 Daripada ana dan GKMP lain pula terimalah ini sebagai ingatan....


Yang paling best cuti ini tak perlu bertugas... seperti cuti-cuti panjang sebelumnya.. terima kasih kepada guru-guru non-Muslim kerana mengantikan tempat kami.

Akhirnya,  SELAMAT HARI RAYA UNTUK SEMUA. Seperti pesan anak-anak murid kita, hati-hati di perjalanan sama ada darat atau udara. Semoga selamat sampai ke destinasi dan bertemua sanak saudara tercinta.

Wassalam


No comments:

Post a Comment