Followers

Saturday, October 31, 2009

Nak Kongsi Buku.


Salam,
Semasa program Solat Hajat dan Tahlil SMKSI yang lepas Pn Ropisah telah menghadiah semua guru di Sek Men. Keb. Seri Indah sebuah buku Yasin yang ana kira sangat menarik dan lain dari buku yasin yang lain. Sebanarnya bukan ana sahaja yang kata begitu tapi cikgu-cikgu lain juga. Anapun tak pasti buku ini dah ada di pasaran atau belum, tapi Syarikat pengedar, penerbit dan pencetak semuanya diusahakan sendiri oleh Puan Ropisah dan suaminya. Baliau merupakan guru Seri Indah yang begitu dedikasi dan begitu bermurah hati. Terima Kasih Pn Ropisah, semoga usaha anti mendapat ganjaran Allah. Ana sendiri telah membeli 10 naskah untuk dihadiahkan kepada tetamu yang hadir semasa opend hause lepas. Alhamdulillah itu yang mampu setakat ini. Yang berminat boleh lawati laman webnya http://www.abadsinergi.com/yasinemas.html

3 comments:

  1. Buku Yasin itu tak penting sangat sebenarnya, tapi yang lebih penting bagaimana kita mejadikannya sebagai amalan dalam kehidupan kita.

    ReplyDelete
  2. Sesiapa yang berminat dengan buku ni boleh kontek ana.

    ReplyDelete
  3. Comment daripada pengeluar buku ini Pn Ropisah kepada umi melalui smsnya (3 Nov 2009),

    "Tq krn promot buku yasin. Semoga kita sama dpt hidayahnya. Byk lagi projek yg boleh d buat utk sek kita akan dtg. Pihak sykt sdg plan utk program tahun hadapan. Abad sinergi bersama masyarakat sek n negara. Kita leh bincang bersama t'utama program berunsur agama. Ini ikut bugget sykt lah. Cantik n baik serta b'guna sekali blog akak 2, tahniah."

    Tulisan Pn. Ropisah tanpa sebarang pindaan.

    ReplyDelete