Followers

Wednesday, March 17, 2010

penghargaan SPM 2009

hohohoh....
saya tahu ramai yang menanti post ni.saje je malas nak tulis.nak tau kene tanye.tapi setelah agak lamae dan dah basi baru saye mahu menulis.
Alhamdulillah..syukur kepada Allah yang telah menjadikan dan mentakdirkan segala sesuatu.di sini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada
  • Ummi dan Abah
  • ya,ikah,ain,abang,wan and atok,amama,dll
  • guru2 dan pentadbir ABIM Sg. Ramal Dalam,SAMSMEL,and KISAS
  • dan tidak dilupakan rakan2 yang sanggup berkongsi susah senang saya dan sebagai penyuntik semangat dikala saya rasa hari esok semakin gelap dan kabur untuk terus berjalan dan melihat.
  • insan2 lain yang terlibat secara langsung atau tidak.
inilah insan-insan yang Allah dah takdirkan untuk menemani setiap perjalanan saya.terima kasih banyak2.tanpa kalian mustahil saya dapat pergi sejauh ini.


1 comment:

  1. semoga Along diperteguhkan iman di atas jalan yang dipilih ini. Ya muqallibal qulub tsabbit qulubana 'ala diinik..amiin.

    ReplyDelete