Followers

Sunday, April 18, 2010

Majlis Doa Selamat dah Selamat...

Salam alaik,
Dengan serba sederhana akhirnya majlis yang dirancang terlaksana jua. Alhamdulillah dengan segala kekurangan dan cacat cela di sini sana dapat juga kami jayakan majlis ini dengan sebaiknya... Tentunya terima kasih kami kepada semua tetamu yang datang. JazakalAllah hukhairan khasira.. untuk semua yang menjayakan.. tak tersurat di sini rasanya..

Kepada jiran tetanga yang datang membantu umi menyediakan juadah... kari kambing, ayam berempah, sambal sotong dan sup sayur.. jutaan terima kasih, khususnya Ita dan Shira, serta Kak Yaty... Sahabat yang memberi sumbangan kuih muih.. Semoga Allah sahaja yang dapat membalasnya. Hehe.. tak lupa kedai runcit belakang rumah beri sumbangan kelapa dan ais!.. alhamdulillah murahnya rezki.

My Habi, Along, Amira, Ekah, Lam dan Ila.... huhu...terharunya umi kerana semua ahli keluarga umi ada dan sama-sama membantu. Ain dan Syukri paling sibuk menunggu kawan rapat masing-masing.

Tak lupa Raja Nurul Hani dan Zaidah (UNITEN) terima kasih kerana hadir dan sudi membantu juga. Sahabat karib umi yang sanggup datang walaupun sibuk... Tini, kak Rusni, kak Yati, Linda, kak Fauziah, terima kasih... rakan-rakan sebilik di Mekah. Ana-anak murid umi, sahabat handai suami, kawan-kawan sakinah, kawan amira.

Pendek kata pada semualah, maaflah kalau tak tersebut dan tercatat di sini.
Yang tak dapat hadir tu, sama ada maklumkan atau tidak, semoga kita bersua pula di lain peluang.. kesibukan ukhti semua ana maklumi.

Yang terlupa nak jemput tu kami mohon maaf.. dalam kekalutan waktu kekadang kami terlupa..

Sakinah dan kawan-kawan rapatnya....

Ila tengah tention... exam! kena balik awal jugak sebab ada exam

....banyak membantu! hehe.. pengalaman pertama sertai majlis bacaan yasin dan doa selamat terima kasih Mak Ngah dan famili... hadir jua walaupun tengah berdebar-debar menunggu kelahiran cucu kedua.

para pelajar IPIS yang 'leading' majlis bacaan Yasin dan tahlil.
Terima kasih kak Ty kerna banyak membantu... Chef no 2!...
Terima kasih Hani... pertama kali bersua, maaf gambar hfon umi tak cantik..


Anak Emas cekgu Zalina yang ditatang seperti yang penuh... dah abis sekolah ni pandai-pandai jaga diri eh!....

Tini..... tutup kedai! paling akhir balik..

Akhirul kalam, mohon maaf atas segala kekurangan. Wassalam

4 comments:

  1. salam..umi time kaseh byk2 ye jemput saye dtg.. mintak maaf le saye x byk bantu..insya Allah semoga pertemuan kite diberkati Allah..ade gambar or xde gambar pon xpe..tetap byk maknenye disebalik majlis ni..alhamdulillah (n_n)

    ReplyDelete
  2. Memang banyak maknanya, huhu... cuma umi je yang tak tahu.

    ReplyDelete
  3. umi..banyak maknenye sebab saye dapat jumpe umi dengan dekat lah (n_n)..slame ni jumpe jauh2 je..walaupon umi sibuk..tercuit hati saye tengok gelagat umi..macam mak saye tengah sibuk jugak..hihi..best2

    ReplyDelete