Followers

Saturday, July 24, 2010

Musim Durian Datang Lagi




Salam alaik...

Berkali-kali ayah menelefon, "bila nak balik kampung? Musim durian kian sampai ke penghujung.." Alhamdulillah akhirnya kesempatan yang dinanti2 sampai jua. Walaupun Amira ujian minggu depan namun kesempatan hujung minggu kali ini tidak akan umi lepaskan!..




Ayah memilih buah durian yang baik..

....Atok!...



Bila dah berada dalam timbunan buah durian... nafsu makannya taklah seberapa. Ain yang sebelum ni begitu kemaruk durian pun langsung tak teringin!.... Itulah betapapun suka akan durian sebanyak mana sangat mampu nak makan. Akhirnya seronok kutip sahaja. Memandangkan kata ayah tahun ni kualiti buah durian tak seberapa maka ayah tak jual pun... sesiapa yang teringin nak makan datang je lah makan....

Teringat kat KL ni jarang-jarang sekali bila beli dapat yang berkualiti... sebab tu serik dah nak beli.


1 comment:

  1. nak ikut2.takpelah.dapat bau pun jadi

    ReplyDelete