Followers

Sunday, August 8, 2010

Kemuncak Aerobikton 2010

salam alaik.....

Alhamdulillah akhirnya program yang dirangka, dirancang, diuruskan sekian lama dan teliti akhirnya terlaksa jua dengan meriahnya. Memang happenning!... Semuanya gembira. Biasalah terdapat di sana sini kekurangnnya. Tetapi hal ini tidak ketara dan memcacatkan kemeriahan program... Tiada apa yang dapat diterangkan/ Semoga gambar-gambar yang disiarkan menceritakan segalanya.....

Program pagi dimulakan dengan Aerobik selama sejam dikendalikan oleh pakar daripada UPM.. memang hebat mereka ini... semuanya enjoy!

pasukan pengakap yang gigih berlatih walaupun kontijen tak cukup ahli.

Kontijen Puteri Islam.... kawat penuh dengan lemah lembut.... walau bagaimanapun syabas kerana tetap mahu turut serta. Tahniah cikgu Wan Azizah!...

Pasukan Kedet Remaja Sekolah yang mengungguli Pertandingan, Kontigen terbaik keseluruhan! menjuarai kawat kaki, kawat formasi hehe... cuma gajet dan iktiar hidup tak menang.. tetapi tetap memang sorak!


Kontigen polis... yang memang bergaya dan smart! naib johan untuk kawat kaki, dan kawat formasi! Tahniah meningkat berbanding tahun lepas. Tak sia-sia ustaz bawa berlatih tiap-tiap minggu di balai polis serdang! Ustaz yang paling gembira polis menang.

Tak kurang hebat... kontigen bomba... yang sangat mantap dan sukar diramal.... tempat ketiga untuk kategi kawat kaki, kawat formasi tetapi yang paling best Johan Johan Sorak!... Taniah jugak cikgu-cikgunya khususnya cikgu Zamalina!...


Sori untuk pasukan Bulan Sabit Merah dan Pasukan Pandu Puteri, tak sempat nak rakankan gambar kawat kalian.. sibuk di gerai



Persembahan-persembahan lain... pasukan kelab aerobik sekolah! wakil hingga ke peringkat antarabangsa

Sempat gak umi, syukri dan Ain possing kat taman Sains... hari tu dijadikan mini Zooo... best!.. takleh lupa pengalaman pegang ular!

Geng 5 MPV

CikAbang pun datang jugak....



Ain khusuk menikmati nasi lemak umi... digerai pentadbir!... best tak ain?... ramai yang tak sempat rasa

Pasukan silat.... sangat berani dengan parang sebenar!... jangan ada yang cuba berani meniru...

Rumah Hantu..... paling ramai pengunjung.... terpaksa berbaris berjam-jam.... tahniah fatin promosi berjaya

Ketua Chef... cikgu Yaty... pencen boleh buka restoren!

Persiapan awal pagi... gerai pentadbir... Pn Omme tetap Boss! hehe Sori Boss. Banyak curi tulang!

Gerai Kelab Guru.... tak menang tangan.


Saat-saat program sampai ke penghujung, bumi Seri Indah yang tidak berbumbung disirami hujan yang sangat lebat!... rahmat Allah. menambahkan kemerian dengan berpesta air pula!


Program berakhir tepat pada masa yang dijadualkan pukul 3.00. Namun ada juga gerai yamg masih meneruskan jualan kerana permintaan daripada pembeli. Selepas hujan perniagaan semakin rancak kerana ramai yang kelaparan!.... Hujan tak mencacatkan program Aerobikton yang sungguh meriah... Terima kasih kepada semua pengunjung. Ibu bapa ramai juga yang hadir. Begitu juga pelajar-pelajar yang pernah belajar di sini... cikgu sungguh berbangga dengan kalian.

Sekian... Semoga Seri Indah terus maju. Amin

Wassalam.

No comments:

Post a Comment